Не мога да изпращам имейли. Получавам следната грешка “Outlook is unable to connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue receiving this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP)”

Помощ » Често задавани въпроси » Управление на имейли » Не мога да изпращам имейли. Получавам следната грешка “Outlook is unable to connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue receiving this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP)”

Първо се уверете, че сте проверили в свойствата на акаунта на Outlook Express / MS Outlook опцията “My server requires authentication”. Моля, обърнете внимание, че ако използвате различен имейл клиент, настройките може да са различни.

Ако не, преминете към следния тест. Отворете CMD (Windows > Старт меню > Run > въведете „cmd“) и въведете:

Ако използвате платен хостинг план:

telnet mboxhosting.com 25

Ако използвате безплатен план:

telnet free.mboxhosting.com 25

Ако не получите 220 mboxhosting.com mail server или 220 free.mboxhosting.com mail server, това означава, че вашият компютър (защитна стена или антивирусна програма) блокира порт 25 и по този начин филтрира вашите изходящи имейли.

За да решите проблема трябва да разрешите порт 25 във вашата защитна стена или антивирусна програма. Също така може да замените порт 25 с алтернативния smtp порт 587.

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This