SSH мениджър

Помощ » Обща информация » SSH » SSH мениджър

В тази статия ще разгледаме SSH Мениджъра и как да използваме SSH акаунта за вашия хостинг план.

Как да създадем SSH акаунт?

За да създадете SSH акаунт трябва да влезете в SSH Мениджъра през хостинг контрол панела. Може да направите това през менюто Хостинг Инструменти, и да изберете SSH Мениджър който се намира под Допълнителни инструменти.

След като сте влезли в SSH мениджъра въведете парола за вашия SSH акаунт и кликнете на бутона Активиране на SSH акаунт.

Как да установите SSH връзка?

За да установите SSH връзка, трябва да имате инсталиран SSH клиент на вашия компютър. Ако нямате SSH клиент Ви препоръчваме PuTTY.

След като сте изтеглили програмата и сте я стартирали трябва да въведете следната информация:

Hostname: yourdomain.com (използвайте домейна който сте хостнали в Домейн Мениджъра и сте го насочили към нашите сървъри)
Port: 2222 (стандартния SSH порт 22 не е поддържан на нашите сървъри, затова бъдете сигурни, че сте го променили на 2222)

След като сте въвели информацията и кликнете Open ще ви излезе нов прозорец където трябва да си въведете потребителския номер и паролата за SSH.

Полезни команди за SSH

По-долу ще Ви предоставим със списък с полезни команди, които можете да използвате през SSH:

  • cd – позволява Ви да смените текущата директория, в която се намирате
  • cp – копиране на файл или директория
  • mv – измества файл или директория
  • rm – изтрива файл или директория
  • chmod – позволява Ви да промените правата на файл или директория
  • zip – архивиране на файл или директория
  • unzip – разархивиране на архив

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This