В тази статия ще разгледаме раздела Спам настройки в Имейл мениджъра.
Как да влезете в раздела Спам настройки?
За да влезете в раздела Спам настройки следвайте стъпките:
- Влезте в контролния панел
- Отворете Имейл мениджъра
- Изберете имейл акаунта
- Кликнете на Спам настройки
Какво е Спам резултат?
Резултатът се установява въз основа на редица тестове за филтриране, извършени за всяко входящо съобщение от софтуера SpamAssassin. Колкото по-висок е резултатът за спам в дадено съобщение, толкова по-голяма е вероятността съобщението да е спам.
Как мога да активирам маркирането на спам и да разпозная входящите съобщения като спам?
За да активирате маркирането на спам в имейл акаунт, отворете раздела Спам настройки и изберете стойността за Спам резултат от падащия списък. Имайте предвид, че ако зададете по-малка стойност на Spam Score, нашата система за филтриране срещу Спам може да маркира нормалните съобщения като спам.
Може да избирате от две опции за действието, което да се предприеме при маркирането на Спам съобщение:
- Добавяне на ****SPAM**** пред заглавието/темата на оригиналното съобщение
- Създаване на отчет и добавяне на оригиналното съобщение като прикачен файл
Как да добавите имейл адрес за Задължително получаване?
Можете да разрешите съобщенията от конкретни имейл адреси и домейни да влизат във вашата пощенска кутия, като изпълните следните три действия:
- Кликнете на Въвеждане на стойност за Задължително получаване от
- Въведете имейл адреса или домейна, който искате да разрешите
- Кликнете Добавяне
Как да блокирате имейл или домейн?
Ако не искате да получавате съобщения от конкретен имейл адрес или домейн може да използвате опцията Забранено получаване от. За да добавите имейл или домейн към този списък следвайте стъпките:
- Кликнете на Въвеждане на стойност за Забранено получаване от
- Въведете имейл адреса или домейна, който искате да разрешите
- Кликнете Добавяне