Ако не можете да отворите уебсайта си чрез браузър и отговорът е „Server not found“, „No connection to host“ или нещо подобно, има няколко неща, които трябва да проверите в следния ред:
- Проверете дали домейна е регистриран или изтекъл.
За да може уебсайтът Ви да показва файловете му, първо трябва да потвърдите, че сте регистрирали домейна. Процесът на регистрация се извършва чрез регистратор на домейн. Ако не сте регистрирали името на домейна си при регистратор, няма да можете да видите уебсайта си. Ако сте регистрирали домейна, уверете се, че той не е изтекъл. - Правилно ли е хостнат домейна?
Уверете се, че вашия домейн е насочен към нашите сървъри. Настройките на NS, които трябва да конфигурирате за вашия домейн, са показани, след като домейнът Ви е добавен в Домейн мениджъра на контролния панел и можете да ги видите от същия раздел, като задържите мишката върху иконата „Статус“ за вашия домейн. За повече информация можете да проверите статията ни за Хостване на домейн. - Изчистихте ли временните интернет файлове?
Можете да опитате да ускорите процеса на кеширане на DNS, като изтриете вашите локални временни интернет файлове. - Как другите виждат уебсайта Ви?
Един от най-добрите начини да проверите дали вашият уебсайт е достъпен е чрез отварянето му чрез прокси, което ще ви позволи да видите уебсайта си през отдалечено местоположение. Има много безплатни онлайн прокси сайтове, които можете да използвате, за да видите уебсайта си от различна държава / компютър. - Можете ли да се свържете към нашите сървъри прес SSH?
Едно от последните неща, които можете да тествате, е Telnet. Това Ви позволява да видите дали имате пряка връзка през даден порт с хостимето.