В тази статия ще Ви обясним как можете да трансферирате домейн закупен от нас към друг доставчик. Стъпките, необходими за извършване на прехвърляне, ще зависят от разширението на вашия домейн. Ако...
Помощ
Помощ
Вижте всички статии в секция "помощ".
WordPress уроци
Научете как да изработите първия си WordPress уебсайт.
Контролен панел
Научете как да управлявате хостинг акаунта си, да добавяте нови домейни, инсталирате CMS-и и други.
Обща информация
Обща информация за хостинга като услуга, домейните и редица други необходими знания.
Уеб енциклопедия
Тук можете да научите основите на уеб.
Ч.З.В.
Кратки отговори на често задавани въпроси.
Zetta Блог
Полезни съвети и любопитна информация от света на уеб.
Добавих домейн но той все още не работи. Защо?
Вашия домейн се нуждае от време, за да започне да работи правилно, има така наречените NS записи, които трябва да бъдат насочени към нас, моля, проверете колоната Статус и следвайте инструкциите,...
Обнових WHOIS информацията за домейна но все още се вижда старата. Защо?
Всяка промяна на WHOIS за даден домейн може да отнеме до 72 часа. Моля, имайте предвид също, че повечето онлайн услуги за търсене съхраняват стари резултати и актуализират своите записи веднъж на...
Качих файловете си, но уебсайтът ми не се показва, когато се опитам да го прегледам в браузър. Защо?
Отначало е важно да разберете дали отговорът на браузъра е "Server not found" или той препраща към вградената търсачка на браузъра и отговорът е "No results found for…". Ако получавате такъв тип...
Добавих домейна в Домейн мениджъра но уебсайта ми все още не работи. Защо?
Има няколко възможни причини за неактивността на вашия сайт: Ако сте закупили вашия домейн при нас, вашият сайт трябва да бъде видим 2-3 часа след одобрението на вашата поръчка. Ако сайтът Ви все...
Как да получите WWW на поддомейн?
Префиксът WWW за поддомейни (известни още като домейни от четвърто ниво) не се поддържа в нашата хостинг среда поради съображения за сигурност. Можете обаче да осъществите достъп до вашите...
Регистрирах се за вашата услуга, но какъв е моят URL адрес?
След като създадете своя акаунт, ние не задаваме URL адрес автоматично за Вас. Ако нямате домейн, който да хоствате, можете да създадете безплатен поддомейн, като YOUR-NAME.OUR-DOMAIN.com или домейн...
Най-нови публикации:
Пощенски списъци
В тази статия ще прегледаме пощенския списък и неговите функции. Какво е пощенски списък? Пощенският списък е група от електронни пощенски кутии, до които може да се достигне чрез изпращане на едно съобщение до имейл акаунт, административен имейл адрес на пощенския...
Как да влезете в уебмейл?
Какво е уебмейл? Уебмейл е уеб-базирано приложение за поща, което Ви позволява достъп до вашата пощенска кутия от всяко устройство с уеб браузър. Какви видове уебмейл клиенти предлагате? Пощенското приложение, предлагано от Zettahost, се нарича Roundcube. Как мога да...
Каква е разликата между регистрация, трансфер и хостване на домейн?
В тази статия ще обясним разликата между регистрацията, прехвърлянето и хостването на домейн. Какво е домейн и как да получите такъв? За тези, които са нови в уеб хостинга и нямат представа - домейн е това, което хората въвеждат в адресната лента на браузъра си, за да...
Как мога да прехвърля домейна си към друг доставчик?
В тази статия ще Ви обясним как можете да трансферирате домейн закупен от нас към друг доставчик. Стъпките, необходими за извършване на прехвърляне, ще зависят от разширението на вашия домейн. Ако вашият домейн случайно завършва на .com / .net / .org / .info / .biz,...
Добавих домейн но той все още не работи. Защо?
Вашия домейн се нуждае от време, за да започне да работи правилно, има така наречените NS записи, които трябва да бъдат насочени към нас, моля, проверете колоната Статус и следвайте инструкциите, предоставени от изскачащото съобщение, който се появява, когато...
Как мога да прехвърля домейна си към друг доставчик?
В тази статия ще Ви обясним как можете да трансферирате домейн закупен от нас към друг доставчик. Стъпките, необходими за извършване на прехвърляне, ще зависят от разширението на вашия домейн. Ако...
Добавих домейн но той все още не работи. Защо?
Вашия домейн се нуждае от време, за да започне да работи правилно, има така наречените NS записи, които трябва да бъдат насочени към нас, моля, проверете колоната Статус и следвайте инструкциите,...
Обнових WHOIS информацията за домейна но все още се вижда старата. Защо?
Всяка промяна на WHOIS за даден домейн може да отнеме до 72 часа. Моля, имайте предвид също, че повечето онлайн услуги за търсене съхраняват стари резултати и актуализират своите записи веднъж на...
Качих файловете си, но уебсайтът ми не се показва, когато се опитам да го прегледам в браузър. Защо?
Отначало е важно да разберете дали отговорът на браузъра е "Server not found" или той препраща към вградената търсачка на браузъра и отговорът е "No results found for…". Ако получавате такъв тип...
Добавих домейна в Домейн мениджъра но уебсайта ми все още не работи. Защо?
Има няколко възможни причини за неактивността на вашия сайт: Ако сте закупили вашия домейн при нас, вашият сайт трябва да бъде видим 2-3 часа след одобрението на вашата поръчка. Ако сайтът Ви все...
Как да получите WWW на поддомейн?
Префиксът WWW за поддомейни (известни още като домейни от четвърто ниво) не се поддържа в нашата хостинг среда поради съображения за сигурност. Можете обаче да осъществите достъп до вашите...
Регистрирах се за вашата услуга, но какъв е моят URL адрес?
След като създадете своя акаунт, ние не задаваме URL адрес автоматично за Вас. Ако нямате домейн, който да хоствате, можете да създадете безплатен поддомейн, като YOUR-NAME.OUR-DOMAIN.com или домейн...
Най-нови публикации:
Пощенски списъци
В тази статия ще прегледаме пощенския списък и неговите функции. Какво е пощенски списък? Пощенският списък е група от електронни пощенски кутии, до които може да се достигне чрез изпращане на едно съобщение до имейл акаунт, административен имейл адрес на пощенския...
Как да влезете в уебмейл?
Какво е уебмейл? Уебмейл е уеб-базирано приложение за поща, което Ви позволява достъп до вашата пощенска кутия от всяко устройство с уеб браузър. Какви видове уебмейл клиенти предлагате? Пощенското приложение, предлагано от Zettahost, се нарича Roundcube. Как мога да...
Каква е разликата между регистрация, трансфер и хостване на домейн?
В тази статия ще обясним разликата между регистрацията, прехвърлянето и хостването на домейн. Какво е домейн и как да получите такъв? За тези, които са нови в уеб хостинга и нямат представа - домейн е това, което хората въвеждат в адресната лента на браузъра си, за да...
Как мога да прехвърля домейна си към друг доставчик?
В тази статия ще Ви обясним как можете да трансферирате домейн закупен от нас към друг доставчик. Стъпките, необходими за извършване на прехвърляне, ще зависят от разширението на вашия домейн. Ако вашият домейн случайно завършва на .com / .net / .org / .info / .biz,...
Добавих домейн но той все още не работи. Защо?
Вашия домейн се нуждае от време, за да започне да работи правилно, има така наречените NS записи, които трябва да бъдат насочени към нас, моля, проверете колоната Статус и следвайте инструкциите, предоставени от изскачащото съобщение, който се появява, когато...