Ако не можете да изпращате или получавате имейл съобщения през компютъра си, има няколко неща, които трябва да проверите в следния ред:
- Поверете дали домейна е регистриран или изтекъл
За да активирате изпращането / получаването на имейли за вашия хостинг акаунт, първо трябва да проверите дали сте регистрирали домейн име. Процесът на регистрация се извършва чрез регистратор на домейн. Ако не сте регистрирали домейна си при регистратор, няма да можете да изпращате / получавате имейли. Ако сте регистрирали домейна, уверете се, че той не е изтекъл. - Правилно ли е хостнат домейна?
Уверете се, че името на вашия домейн е насочено към нашите сървъри. Настройките на NS, които трябва да конфигурирате за вашия домейн, са показани, след като домейнът Ви е добавен в Домейн мениджъра в контролния панел и можете да ги видите от същия раздел, като задържите мишката върху иконата „Състояние“ за вашия домейн. Можете да видите как да хостнете домейн, като използвате нашата статия Как да хостнете домейн, който притежавате?
Ако наскоро сте хостнали вашия домейн на нашите сървъри, ще трябва да изчакате от 1 до 72 часа, за да се обновят DNS записите. Това е необходимо, тъй като много доставчици на интернет услуги използват DNS кеширащи инструменти, за да спестят ресурси и в зависимост от интернет доставчика времето за кеширане може да варира. - Проверете правилно ли е конфигуриран имейл акаунта отново
Влезте в Имейл Мениджъра в контролния панел и кликнете на Настройки за вашия имейл акаунт. След това отворете раздела Информация и проверете дали информацията там съвпада с тази в имейл клиента Ви. - Проблема само с определени получатели/подател ли е?
Ако имате проблеми с изпращането на поща, опитайте да изпратите имейл съобщение до друг получател. Ако имате проблеми с получаването на поща, опитайте да изпратите имейл до себе си, като използвате друг подател. Това ще помогне да се определи дали проблемът е специфичен за подателя / получателя или глобален за вашия имейл акаунт. - Получавате ли bounce-back съобщения?
Ако има грешка в конфигурацията или ограничение, сървърът, където възниква ограничението, ще върне bounce-back съобщение, където ще бъде описан възникналият проблем. Ако не можете да декодирате съобщенията, моля, изпратете ни запитване за проблем от контролния панел -> Поддръжка -> Център за поддръжка -> Запитвания, така че нашият екип за поддръжка да Ви помогне. - Проблема съществува ли през уебмейл клиента?
През контролния панел отидете в Имейл Мениджъра > Настройки > Уебмейл и влезте в имейл акаунта си през уебмейла. Ако няма проблем с изпращането и получаването на имейли през уебмейл клиента, значи проблема е със имейл клиента, който използвате на устройството, самото устройство или мрежата. - Можете ли да се свържете с имейл сървъра през telnet?
Telnet ви позволява да видите дали имате пряка връзка през определен порт към дадено хостиме.