В тази статия ще Ви преведем през процеса на настройване на акаунт в CloudFlare и ще добавим домейн към него. Процесът на конфигуриране е много лесен и лесен за проследяване. За да настроите домейн...
Обща информация
Какво да правите при забравена парола?
Ако не можете да се сетите каква е паролата за акаунта Ви, можете да използвате опцията „Забравена парола“, налична на страницата за "Вход", под формата за влизане, на нашия уебсайт. Формата за...
Как да изтриете временните интернет файлове?
Можете да почистите вашите временни интернет файлове (кеш), като натиснете едновременно CTRL + F5 във вашия уеб браузър. Ако използването на клавишната комбинация за премахване на временните...
Как да подобрим уменията си за писане на код?
Един от най-добрите уебсайтове в интернет за изучаване на нови или подобряване на уменията за писане на код, които вече имате, би бил W3Schools. Използвайки уроците и примерите, предоставени от...
Файловете са качени, но уебсайта не работи
Ако сте качили файловете на уебсайта си в хостинг акаунта си, но когато посетите уебсайта си, виждате старото съдържание или изобщо няма съдържание, малко неща може да са се объркали. Можете да...
Грешка „Response: 426 Transfer aborted. Operation not permitted.“ при качване на файлове
Съобщението за грешка "Response: 426 Transfer aborted. Operation not permitted." обикновено се получава, ако се опитвате да качите файл, който е твърде голям. Можете да видите ограничението за...
Какви са ограниченията за размера на файла при качване?
Размерът на файла за безплатни акаунти е 15MB чрез File Manager и FTP. За клиенти с платен хостинг ограничението за размера на файла е 200 MB чрез File Manager, а чрез FTP няма ограничение за...
Най-нови публикации:
Добавих домейна в а акаунта си но уебсайта все още не работи
Има няколко причини поради, които уебсайта Ви може да не работи: Ако сте закупили домейна от нас уебсайта Ви трябва да започне да работи до 2-3 часа след като поръчката е била потвърдена. Ако уебсайта Ви все още не работи изчистете кеша на браузъра и опитайте отново...
Не мога да се свържа с отдалечени скриптове, RSS или да използвам cURL
Често се случва уебсайта Ви да трябва да се свърже с отдалечен сървър но получавате грешка, че това не е възможно. За да се свърже вашият сайт с отдалечени скриптове е необходимо да имате активни изходящи връзки. Изходящите връзки са деактивирани по подразбиране за...
Какво ще се случи, когато моят хостинг акаунт достигне ограничението на трафика?
При достигане на трафика за вашия хостинг акаунт, уебсайтът ще покаже съобщение, че акаунтът Ви надхвърля квотата. Когато акаунтът Ви надхвърли квотата, FTP достъпът ще бъде ограничен (секцията Файлов Мениджър също ще бъде деактивирана). Трафика се нулира в началото...
Ъпгрейднах от безплатен на платен план и уебсайта ми спря да работи
Причината за този проблем най-вероятно се дължи на факта, че след ъпгрейда вашият уебсайт е преместен на нашите платени сървъри. Това означава, че IP адресът на сървъра, на който се хоства вашият домейн, е променен. Обикновено трябва да отнеме 1-12 часа, за да влязат...
Как да изтриете временните интернет файлове?
Можете да изтриете вашите временни интернет файлове (кеш), като натиснете едновременно CTRL + F5 във вашия уеб браузър. Ако използването на клавишната комбинация за временно премахване на файлове от интернет не реши проблема Ви, можете да изчистите DNS кеша на...