Какво означава грешката?
Съобщението „This domain name already exists in our system“ се появява, когато се опитате да добавите домейн, който вече е свързан с друг акаунт.
Мога ли да свържа един и същи домейн с няколко акаунта?
Понастоящем не предлагаме начин за хостване на домейн в множество акаунти.
Как да решим проблема?
За да разрешите грешката, трябва да изпълните тези прости стъпки:
- Влезте в контролния панел
- Отворете домейн мениджъра
- Кликнете на вашия домейн и изберете Спиране на хостинг за домейн
- Кликнете на Unhost Domain за да премахнете домейна.
- Ще получите съобщение за потвърждаване на действието. Кликнете Yes за да продължите
След като сте премахнали домейна можете да продължите с добавянето му в другия акаунт. За повече информация можете да проверите статията ни как да добавите домейн.
Ако не сте добавяли домейна в друг акаунт и получавате същата грешка, моля свържете се с нашия екип от техническа поддръжка като отворите Запитване през контролния панел и те ще Ви помогнат.