В тази статия ще Ви покажем как да регистрирате домейн при нас. Регистрирането на домейн отнема само няколко стъпки: Избиране на име за уебсайта Създаване на хостинг акаунт Регистриране на домейна...
Контролен панел
VPS мениджър
В тази статия ще прегледаме раздела VPS мениджър в нашия хостинг контролен панел. Как да влезете в страницата VPS мениджър? За да влезете във VPS мениджъра следвайте стъпките: Отворете контролния...
Поръчки
В тази статия ще прегледаме секцията Поръчки и фактури в контролния панел. Раздела Поръчки и фактури е мястото, където можете да видите историята на транзакциите си, да финализирате незавършени...
Информация за моя акаунт
В тази статия ще разгледаме раздела Информация за моят акаунт в контролния панел. Как да вляза в раздела Информация за моят акаунт? Ако някога се наложи да направите промени в данните за контакт на...
Защо не мога да качвам медийни файлове и архиви през файловия мениджър?
Ограничението за размера на файла на нашите платени хостинг плам през Файловия мениджър е зададено на 200MB. Ако използвате безплатния план максималния размер на файла, който можете да качите е 16...
Как да създадете имейл акаунт?
В тази статия ще Ви покажем как да създадете имейл акаунт през хостинг контрол панела на Зетахост. Видове имейл акаунти Можете да създадете следните имейл акаунти през контролния панел: Имейл адрес...
VPS ъпгрейди
В тази статия ще разгледаме секцията VPS Ъпгрейди и ще обърнем внимание на администрирането на сървъри. Секцията VPS Ъпгрейди Ви позволява да сменяте текущата операционна система, да добавяте...
Най-нови публикации:
Добавих домейна в а акаунта си но уебсайта все още не работи
Има няколко причини поради, които уебсайта Ви може да не работи: Ако сте закупили домейна от нас уебсайта Ви трябва да започне да работи до 2-3 часа след като поръчката е била потвърдена. Ако уебсайта Ви все още не работи изчистете кеша на браузъра и опитайте отново...
Не мога да се свържа с отдалечени скриптове, RSS или да използвам cURL
Често се случва уебсайта Ви да трябва да се свърже с отдалечен сървър но получавате грешка, че това не е възможно. За да се свърже вашият сайт с отдалечени скриптове е необходимо да имате активни изходящи връзки. Изходящите връзки са деактивирани по подразбиране за...
Какво ще се случи, когато моят хостинг акаунт достигне ограничението на трафика?
При достигане на трафика за вашия хостинг акаунт, уебсайтът ще покаже съобщение, че акаунтът Ви надхвърля квотата. Когато акаунтът Ви надхвърли квотата, FTP достъпът ще бъде ограничен (секцията Файлов Мениджър също ще бъде деактивирана). Трафика се нулира в началото...
Ъпгрейднах от безплатен на платен план и уебсайта ми спря да работи
Причината за този проблем най-вероятно се дължи на факта, че след ъпгрейда вашият уебсайт е преместен на нашите платени сървъри. Това означава, че IP адресът на сървъра, на който се хоства вашият домейн, е променен. Обикновено трябва да отнеме 1-12 часа, за да влязат...
Как да изтриете временните интернет файлове?
Можете да изтриете вашите временни интернет файлове (кеш), като натиснете едновременно CTRL + F5 във вашия уеб браузър. Ако използването на клавишната комбинация за временно премахване на файлове от интернет не реши проблема Ви, можете да изчистите DNS кеша на...