В тази статия ще Ви покажем как да активирате препращането на имейли (филтриране) във вашия имейл акаунт.
Какво е филтрирането на имейл съобщения?
Филтрирането на имейл съобщения е автоматичната обработка и организиране на имейл съобщения, когато възникне даден сценарий. Например можете да активирате автоматично препращане, отговор, отхвърляне или изтриване, когато някой ви изпрати имейл съобщение. Най-доброто при филтрирането на имейли е, че можете да активирате повече от един филтър за имейл акаунт, което може да доведе до много задоволителни и интересни резултати.
Как да активирате имейл филтрирането за вашия имейл акаунт?
За да конфигурирате препращане на имейли, моля, следвайте стъпките по-долу:
- Влезте в контролния панел
- Отворете Имейл мениджъра
- Изберете имейл акаунта, за който искате да създадете филтъра
- Изберете раздела Филтър
Във формата за филтъра трябва да попълните следната информация:
- Име – Дайте име на вашия филтър (например препращане на имейл)
- Приоритет – Дайте на вашия филтър най-висок приоритет
- Условие- Задайте първата опция от падащото меню на Размер (в байтове), второто падащо меню е по-голямо от и въведете 1 в текстовото поле
- Действие – Задайте действието на филтъра на Препращане на съобщението до и след това посочете външния си имейл адрес
- Продължаване след филтър? – Ако искате препратените Ви съобщения да се съхраняват във входящата Ви поща, изберете Да, в противен случай изберете Не
Кликнете Добавяне на филтър за да създадете филтъра.