Домейн е уникалното име на вашия уебсайт (като yahoo.com, microsoft.com и т.н.), което го отличава от останалите сайтове в Интернет. Името на домейна е адресът на вашия уебсайт. Можете да преместите...
Често задавани въпроси
Как да закупите домейн?
За да закупите домейн от нас следвайте тези стъпки: Влезте в контролния си панел Отворете Домейн мениджъра Изберете регистриране на домейн Въведете името на домейна Ако домейна е свободен за...
Регистрирах се но не виждам събдомейн/URL в контролния панел, който да ползвам за качения уебсайт
При създаването на вашия акаунт не сме добавили домейн или поддомейн, който да използвате. Трябва да създадете такъв сами, т.е. yourname.domain.com от вашия контролен панел, през Домейн мениджъра....
Как да използвам вече регистриран домейн?
За да използвате домейн, който вече сте регистрирали следвайте тези стъпки: Влезте в контролния панел Отворете Домейн мениджъра Изберете Хостване на домейн Въведете името на домейна След като...
Може ли някой да види личната информация, която съм използвал при регистрация на домейн?
Когато регистрирате домейн, вашите данни за контакт се записват в така наречената база данни WHOIS - която поддържа информацията за контакт за всички активни домейни. WHOIS информацията за даден...
Има ли как да си скрия данните за контакт, когато регистрирам домейн?
Можете да скриете личната си информация за контакт, за да намалите шансовете за кражба на самоличност и извличане на данни, като закупите Whois защита. Тази услуга замества вашите данни с...
Как мога да променя пътя към съдържанието на моите домейни?
Докато пътят на домейн по подразбиране е /home/www/yourdomain.com, можете да го промените за ваше удобство, за да насочите пътя към всеки друг домейн или поддомейн на вашия акаунт. По този начин...
Най-нови публикации:
Добавих домейна в а акаунта си но уебсайта все още не работи
Има няколко причини поради, които уебсайта Ви може да не работи: Ако сте закупили домейна от нас уебсайта Ви трябва да започне да работи до 2-3 часа след като поръчката е била потвърдена. Ако уебсайта Ви все още не работи изчистете кеша на браузъра и опитайте отново...
Не мога да се свържа с отдалечени скриптове, RSS или да използвам cURL
Често се случва уебсайта Ви да трябва да се свърже с отдалечен сървър но получавате грешка, че това не е възможно. За да се свърже вашият сайт с отдалечени скриптове е необходимо да имате активни изходящи връзки. Изходящите връзки са деактивирани по подразбиране за...
Какво ще се случи, когато моят хостинг акаунт достигне ограничението на трафика?
При достигане на трафика за вашия хостинг акаунт, уебсайтът ще покаже съобщение, че акаунтът Ви надхвърля квотата. Когато акаунтът Ви надхвърли квотата, FTP достъпът ще бъде ограничен (секцията Файлов Мениджър също ще бъде деактивирана). Трафика се нулира в началото...
Ъпгрейднах от безплатен на платен план и уебсайта ми спря да работи
Причината за този проблем най-вероятно се дължи на факта, че след ъпгрейда вашият уебсайт е преместен на нашите платени сървъри. Това означава, че IP адресът на сървъра, на който се хоства вашият домейн, е променен. Обикновено трябва да отнеме 1-12 часа, за да влязат...
Как да изтриете временните интернет файлове?
Можете да изтриете вашите временни интернет файлове (кеш), като натиснете едновременно CTRL + F5 във вашия уеб браузър. Ако използването на клавишната комбинация за временно премахване на файлове от интернет не реши проблема Ви, можете да изчистите DNS кеша на...