При достигане на трафика за вашия хостинг акаунт, уебсайтът ще покаже съобщение, че акаунтът Ви надхвърля квотата. Когато акаунтът Ви надхвърли квотата, FTP достъпът ще бъде ограничен (секцията...
Общи въпроси и отговори
Ъпгрейднах от безплатен на платен план и уебсайта ми спря да работи
Причината за този проблем най-вероятно се дължи на факта, че след ъпгрейда вашият уебсайт е преместен на нашите платени сървъри. Това означава, че IP адресът на сървъра, на който се хоства вашият...
Как да изтриете временните интернет файлове?
Можете да изтриете вашите временни интернет файлове (кеш), като натиснете едновременно CTRL + F5 във вашия уеб браузър. Ако използването на клавишната комбинация за временно премахване на файлове от...
Най-нови публикации:
Как да затворите акаунта си?
За да затворите вашия хостинг акаунт следвайте тези стъпки: Влезте в хостинг контролния панел Отидете на Моят Акаунт и кликнете на Закриване на акаунт На страницата за закриване на акаунта ще трябва да въведете текущата парола за акаунта След това изберете опцията...
Кои PHP функции са спрени на безплатния хостинг?
Следните PHP функции не се поддържат на безплатния хостинг: allow_url_fopen fsockopen pfsockpen getrusage get_current_user set_time_limit getmyuid getmypid dl leak listen chown chgrp realpath link exec passthru curl_init За повече информация относно рестрикциите на...
Мога ли да редактирам php.ini и да сменям PHP версията?
PHP е основна част от модерните сайтове. Понякога се налага да промените PHP версията, която вашият сайт използва или да промените директива в php.ini. Версията на PHP може да бъде променена на всички наши хостинг планове, включително безплатния. Можете да направите...
Не помня клиентския си номер и/или паролата. Какво да правя?
Ако сте забравили паролата можете да я възстановите от следната страница: https://www.zettahost.bg/lost-password/ Ако не помните клиентския си номер може да се свържете с нас на лайв чат или да ни пишете имейл на sales@zettahost.bg и ще се радваме да Ви помогнем....
Качих уебсайта си но не зарежда когато отворя домейна/поддомейна в браузъра.
Първо трябва да разберете дали браузъра връща грешка “Server not found” или препраща до търсачката на браузъра Ви с отговор “No results found for…”. Ако получавате такива съобщения и използвате домейн проверете дали домейна използва правилните нейм сървъри. Може да...