Началната страница е лицето на вашия сайт. Тя разказва история на потребителите блогадарение на ясната си структура, интуитивен дизайн и силно послание. Научете кои са всички елементи, които да включите във вашата начална страница, за да задържите посетителите и да ги превърнете във ваши клиенти и последователи.
Грижа за сайта
Google търсене за напреднали: как да използваме алгоритъма в наша полза
Отрийте скритите възможности на алгоритъма за търсене на Google, за да подобрите представянето на сайта си.
Как да определим и опознаем онлайн аудиторията си в 5 стъпки
Отриването на правилната аудитория, която вашият блог или онлайн магазин се стреми да привлече ще ви спестят време, усилия и пари, но най-важното ще ви покаже как да създадете подходящото онлайн съдържание и успешна рекламна кампания.
Как да подготвим своя онлайн магазин за празниците?
Есенно-зимният сезон идва, а с него и празниците. Научете какво да не пропускате във вашата успешна маркетингова кампания.
8 основни правила на имейл маркетинга
Макар имейлът да е сред най-старите форми на онлайн комуникация, то той все още е царят. Научете основните 8 правила на имейл маркетинга, с които да превърнете имейл листа ви с абонати в списък с лоялни клиенти.
Каква структура да изберем за нашия сайт
Правилната структура на сайта ви влияе пряко върху позиционирането ви от търсачките и дали ще задържането посетителите на вашите страници.
Как да създадете лого за вашия сайт: 8 стъпки към успешния дизайн
Доброто лого е просто, отличаващо се с уникален дизайн и отразяващо вашите най-силни качества. Като казахме просто, това означава, че то трябва да бъде изчистено и да лесно за възприемане от...
Най-нови публикации:
6-те типа имейли, които ще привлекат аудиторията на вашия сайт
Имейл маркетингът е един от най-сигурните начини да увеличите продажбите и трафика на вашия сайт. Научете кои са 6-те задължителни имейли, които да изпратите към вашата аудитория.
SEO на изображения: как да подготвим снимките на сайта за търсачките
Научете как в 8 стъпки да оптимизирате изображения си за търсачките, така че да се позиционирате по-добре и да задържите задълго посетители на вашия сайт.
Свети Валентин vs. Трифон Зарезан: как онлайн магазинът ви да спечели в маркетинговата битка
Научете как да приложите успешна маркетингова стратегия за 14 февруари, дори бизнесът ви да не е пряко свързан с празниците на любовта и виното.
Как да планираме съдържанието в социалните мрежи: 7 стъпки за създаване на календар на публикациите през 2023
Изготвянето на календар на публикациите в социалните мрежи ще ви спести време, усилия и ще ви помогне да представите пред вашата аудитория наистина въздействащо съдържание.
5-те неща, които да подарим на нашия сайт през новата 2023 година
Сайтовете не говорят, камо ли искат подаръци, но ако можеха, то щяха да поискат под дигиталната им елха да има поне 5 неща. Научете кои са важните неща, с които да зарадвате вашия сайт.