Първо трябва да разберете дали браузъра връща грешка “Server not found” или препраща до търсачката на браузъра Ви с отговор “No results found for…”. Ако получавате такива съобщения и използвате домейн проверете дали домейна използва правилните нейм сървъри. Може да видите нейм сървърите след като добавите домейна в Домейн мениджъра > Настройки > Информация.
След това трябва да проверите дали сте качили уебсайта в правилната директория. Влезте във файловия мениджър и се уверете, че сте качили файловете в директорията за вашия домейн/поддомейн. Уверете се също така, че качените файлове имат правилните права.
Ако използвате безплатния план и уебсайта Ви пренасочва към 403 страница, това означава че страницата Ви съдържа стринг, който е забранен. За да разберете, кой стринг причинява проблема можете да отворите запитване от контролния панел > Техн. поддръжка > Запитвания.