Първо се уверете, че сте проверили в свойствата на акаунта на Outlook Express / MS Outlook опцията “My server requires authentication”. Моля, обърнете внимание, че ако използвате различен имейл клиент, настройките може да са различни.
Ако не, преминете към следния тест. Отворете CMD (Windows > Старт меню > Run > въведете „cmd“) и въведете:
Ако използвате платен хостинг план:
telnet mboxhosting.com 25
Ако използвате безплатен план:
telnet free.mboxhosting.com 25
Ако не получите 220 mboxhosting.com mail server или 220 free.mboxhosting.com mail server, това означава, че вашият компютър (защитна стена или антивирусна програма) блокира порт 25 и по този начин филтрира вашите изходящи имейли.
За да решите проблема трябва да разрешите порт 25 във вашата защитна стена или антивирусна програма. Също така може да замените порт 25 с алтернативния smtp порт 587.