Съобщение „This domain name already exists in our system.“ при хостване на домейн

Помощ » Контролен панел » Управление на домейни » Съобщение „This domain name already exists in our system.“ при хостване на домейн

Какво означава грешката?

Съобщението „This domain name already exists in our system“ се появява, когато се опитате да добавите домейн, който вече е свързан с друг акаунт.

Мога ли да свържа един и същи домейн с няколко акаунта?

Понастоящем не предлагаме начин за хостване на домейн в множество акаунти.

Как да решим проблема?

За да разрешите грешката, трябва да изпълните тези прости стъпки:

  1. Влезте в контролния панел
  2. Отворете домейн мениджъра
  3. Кликнете на вашия домейн и изберете Спиране на хостинг за домейн
  4. Кликнете на Unhost Domain за да премахнете домейна.
  5. Ще получите съобщение за потвърждаване на действието. Кликнете Yes за да продължите

След като сте премахнали домейна можете да продължите с добавянето му в другия акаунт. За повече информация можете да проверите статията ни как да добавите домейн.

Ако не сте добавяли домейна в друг акаунт и получавате същата грешка, моля свържете се с нашия екип от техническа поддръжка като отворите Запитване през контролния панел и те ще Ви помогнат.

Готов ли си да създадеш своя сайт?

Pin It on Pinterest

Share This