Най-вероятната причина е, че вашият интернет доставчик, рутер или програма блокира връзката между вашия компютър и нашите сървъри. За да видите дали това е проблемът, отворете telnet клиента на вашето устройство (моля, проверете ръководството на операционната система на вашето устройство, за Windows това е „Command Prompt“) и изпълнете следната команда за POP3:
telnet mail.yourdomain.com 110
За IMAP изпълнете тази команда:
telnet mail.yourdomain.com 143
Ако получите отговор, подобен на „+ OK POP3 Ready mail2.yourdomain.com“ за POP3 или „* OK IMAP4 Ready mail.yourdomain.com“ за IMAP4, проблемът не е във връзката, тъй като успешно сте стигнали до нашите сървъри, така че ще трябва да проверите отново настройките на пощата си за печатни грешки или други конфигурационни грешки.
Ако отговорът е различен или няма отговор от сървъра, това означава, че нещо по пътя блокира връзката и ще ви се наложи да се консултирате с вашия доставчик на интернет и / или да потърсите допълнителна помощ от компютърен техник.